مقام افغانستانی:با رویكردی خاص از كشت مواد مخدر در افغانستان جلوگیری می كنیم
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، ژنرال 'لعل آقا هاشمی' پنجشنبه شب در نخستین اجلاس روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و افغانستان در مشهد بدون توضیح بیشتر افزود: از چندی پیش جلوگیری از كشت مواد مخدر در افغانستان آغاز شده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: مواد مخدر پدیده بسیار ننگین و منفور و لكه ننگی در سطح منطقه است و هیچ یك از ملتهای مسلمان منطقه از كشت و تولید آن راضی نیستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی افغانستان تاكید كرد: باید با اهتمام مضاعف و جدی كشورهای مختلف و از جمله ایران و افغانستان با این لكه ننگین در سطح منطقه و جهان برخورد قاطع صورت گیرد.

وی گفت: بدنبال برگزاری اجلاس قبلی مسوولان مرزبانی دو كشور ایران و افغانستان در مشهد در سالجاری، برپایی اجلاس روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر این كشورها در افزایش سطح تعامل فی مابین برای مبارزه با معضل مواد مخدر بسیار موثر است.

وی خواستار استمرار برگزاری اجلاسهای مسوولان مرزبانی و روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر دو كشور شد.

سركنسول افغانستان در مشهد نیز گفت: مواد مخدر پدیده نكبت باری است كه مردم كشورما از آن رنج می برند و باید با عزم جدی، كشت و تولید این مواد ریشه كن شود.

'محمد امین صدیقی' ادامه داد: دولت افغانستان توجه خاصی به جلوگیری از كشت و تولید مواد مخدر دارد و تلاش می كند گامهای موثری در این ارتباط بردارد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی نیز ابراز امیدواری كرد: برگزاری اجلاس روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و افغانستان در افزایش تعامل و همكاری های فی مابین دو كشور در جلوگیری از كشت مواد مخدر و كاهش معضل ورود مواد مخدر نقش مهمی داشته باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار 'محمد كاظم تقوی' افزود: برخورد و جلوگیری همه جانبه از كشت، تولید و قاچاق مواد مخدر نیازمند همت ملل و دولتهای ایران و افغانستان است.

نخستین اجلاس روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و افغانستان با هدف بررسی راهكارهای موثر برای افزایش تعامل و همكاریهای فی مابین برای مبارزه با كشت، تولید و قاچاق مواد مخدر به مدت یك روز در مشهد برگزار شد.ك/2

7490/659/





:: برچسب‌ها: ساحل , فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: